Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

eDirigent Representative: CRM pro podporu obchodních zástupců

19.1.2006, Press PR, tisková zpráva
eDirigent Representative je SFA systém kombinující moderní mobilní technologie s komfortem Windows aplikace. Část pro mobilní zařízení vede obchodní zástupce při každodenních aktivitách. Aplikace obsahuje informace o pořádaných akcích, produktech firmy, typech prezentačních materiálů, a díky provázanosti s logistickým systémem umožňuje i jejich automatické objednávky v rámci stanoveného rozpočtu.
Aplikace obchodníkovi vede přehledy práce a knihu jízd. Manažerská část určená pro nasazení na standardní počítač umožňuje tyto aktivity plánovat a vyhodnocovat.


Moduly na PDA zařízení

  • Úvodní obrazovka DNES - informuje o aktuálních aktivitách na daný den a upozorňuje na neuzavřené události
  • Firmy - seznam zákazníků příslušného obchodního zástupce (data, zalistované produkty, platební morálka, historie návštěv a marketingových akcí atd.)
  • Tourplan - plánování činností obchodního zástupce
  • Jízda - realizace dne z tourplánu (návštěvy, neobchodní činnosti apod.)
  • Akce - plánování a vyhodnocení cílených marketingových aktivit
  • Produkty - katalog produktů – ceník, skladové zásoby, fotografie, popisy
  • POS - katalog marketingových materiálů – ceník, skladové zásoby, fotografie, popisy, historie vydaných POS, budget obchodního zástupce
  • Přehledy - přehledy denní práce a efektivity obchodního zástupce




Lepší kontrola, kvalitnější informace, cílený marketing


Řešení eDirigent Representative zahrnuje dva styly práce. Obchodní zástupci v terénu jsou vybaveni mobilním klientem a uživatelé v ostatních rolích pracují v komfortním WinForm uživatelském rozhraní. Díky platformě .NET Framework různá zařízení sdílejí tutéž obchodní logiku aplikace.

Tato kombinace umožní nadřízeným nejen účinně kontrolovat práci obchodníků v čase (a díky komunikátorům MDA dokonce i místně), ale také sestavovat nejrůznější přehledy klientů z různorodých hledisek, sumarizovat i analyzovat získané informace o zákaznících. A to v konečném důsledku přináší ovoce v podobě přesně cíleného marketingu. Nasazení systému zvyšuje kvalitu péče o zákazníky a efektivitu práce obchodního týmu.




Technické řešení


Centrálním databázovým serverem je Microsoft SQL Server 2000, na PDA jsou data ukládána do lokálních databází SQLCE 2.0. Lokální databáze umožňují obchodním zástupcům pracovat v offline režimu i v místech, kde není dostupný GPRS signál.

Pokud uživatel spustí funkci synchronizace dat, aplikace se sama spojí s centrálním serverem (vytvoří GPRS spojení a šifrovaný kanál). Při úplném vybití nebo resetu se CRM automaticky nainstaluje z permanentní paměti, kontaktuje konfigurační webovou službu a po nastavení uživatele automaticky provede obnovu nejaktuálnějších dat – variantně z centrálního serveru, nebo ze zálohy na SD kartě. Po každém spojení s centrálou dojde k ověření dostupnosti novější verze, ta se případně automaticky nainstaluje.




Přínosy


Tato aplikace byla vytvořena na základě požadavků likérky Stock, využití však najde i u dalších společností obchodujících s rychloobrátkovým zbožím. Hlavním přínosem po zavedení systému je vyšší efektivita práce pracovníků prodeje, lepší a cílenější využití marketingových prostředků a pružnější reakce na změny. Mobilní technologie zlepšují práci se zákazníky přímo v terénu a zároveň jsou flexibilním nástrojem pro cílený marketing.

Produkt dodává firma:

DIGI TRADE, s.r.o.
Web: http://solutions.digi-trade.cz

POZNÁMKA: Tento článek je komerční prezentací společnosti DIGI TRADE, s.r.o. Veškeré informace a názory v něm obsažené vyjadřují stanovisko této společnosti, nikoliv serveru ce4you.
reklama