Sunnysoft mAgent a T-Mobile ve Veidecu
28.3.2005, Press PR, tisková zpráva
Firma VEIDEC s.r.o. je obchodní společnost, která výhradně zastupuje švédskou společnost VEIDEC AB v České a Slovenské republice. Výrobky dodává zejména do průmyslového odvětví, opravárenství a údržby. Hlavními komoditami jsou mazadla, odmašťovače, uvolňovače, čistící prostředky, tmely, lepidla, elektromateriál, nářadí a specielní produkty. Výrobky jsou prodávány týmem speciálně školených obchodních zástupců. Je kladen důraz na jejich odbornost, aby se zákazníkům dostávaly přesné informace.
Jan Sedláček, vedoucí oddělení mobilních řešení v Sunnysoftu, říká: „Hned, když jsme poprvé komunikovali s vedením VEIDECu, nám bylo jasné, že je firma velmi dobře řízena. Byl kladen vysoký důraz na kvalitu i výkon obchodních zástupců. Zároveň určité metody vyhodnocování byly naprosto unikátní. Mohu říci, že kvalita reportů a jejich rozsah nás velmi příjemně překvapily a inspirovaly.“ Lukáš Zach, vedoucí projektu a jednatel firmy VEIDEC, dodává: „Měli jsme jasno v tom, jak chceme pracovat a co přesně chceme sledovat. Aplikace Sunnysoft mAgent tyto potřeby splňovala. Už na počátku jsme rozšířili své požadavky o naše rozsáhlé reporty. Sunnysoftu se některé líbily natolik, že jsme za ně ani neplatili a staly se součástí vyhodnocování.“
Obchodní zástupci provádějí denně množství návštěv. Kromě vlastního prodeje na každé návštěvě předvádějí konkrétní výrobky. K přesnému zachycení průběhu návštěvy, informaci o předvedených výrobcích i hodnocení slouží modul Návštěvy. Ten využívají obchodníci v návaznosti na Plán tras, který jim umožňuje efektivně plánovat a později optimalizovat trasy. Na návštěvě obchodní zástupci pořizují objednávku, což jim, čistě z pohledu aplikace na PDA zabere několik desítek sekund. Zároveň ještě před uzavřením nové objednávky využívají takzvaný Návrh objednávky, kde vidí zákazníkovy minulé odběry. Řešení umožňuje obchodníkovi pořídit informace i o novém zákazníkovi, přičemž je procesně dobře ošetřeno, aby nedocházelo k duplicitám v hlavním ekonomickém systému.
Po úspěšném zavedení projektu v České republice byl projekt rozšířen do dceřiné společnosti na Slovensku. Zde ho využívá management a 15 obchodních zástupců.
Cíle projektu byly naplněny. Po úspěšném zavedení systému byl projekt rozšířen na Slovensko. Celý systém poskytuje rychlé a kvalitní informace manažerům a obchodním zástupcům zefektivňuje jejich práci. Lukáš Zach, jednatel společnosti VEIDEC, uzavírá: "Díky této technologii, našim dobře řízeným procesům a školení obchodních zástupců, poskytujeme svým zákazníkům lepší a rychlejší servis. Zároveň můžeme rychle vyhodnocovat činnosti týmu i jednotlivců. To vede k lepším výsledkům. Důležité pro nás je i to, že Sunnysoft dodržel cenu i rozsah projektu. Ve výběrovém řízení bylo produktů několik, jsme rádi, že jsme si vybrali řešení od Sunnysoftu. Kladně hodnotíme i služby a partnerský program společnosti T-Mobile."
Sunnysoft s.r.o.
Martin Strouhal
Obchodní ředitel
POZNÁMKA: Tento článek je komerční prezentací společnosti Sunnysoft, s.r.o. Veškeré informace a názory v něm obsažené vyjadřují stanovisko této společnosti, nikoliv serveru ce4you.
Cíle projektu
- Zrychlení komunikace s obchodními zástupci
- Zrychlení doby od pořízení objednávky k dodání objednávky do sídla firmy
- Zefektivnění řízení na základě přesných a rychlých informací o činnosti a výkonech obchodních zástupců
- Plná komunikace s ekonomickým systémem
Popis hlavních procesů
Obchodní zástupci provádějí denně množství návštěv. Kromě vlastního prodeje na každé návštěvě předvádějí konkrétní výrobky. K přesnému zachycení průběhu návštěvy, informaci o předvedených výrobcích i hodnocení slouží modul Návštěvy. Ten využívají obchodníci v návaznosti na Plán tras, který jim umožňuje efektivně plánovat a později optimalizovat trasy. Na návštěvě obchodní zástupci pořizují objednávku, což jim, čistě z pohledu aplikace na PDA zabere několik desítek sekund. Zároveň ještě před uzavřením nové objednávky využívají takzvaný Návrh objednávky, kde vidí zákazníkovy minulé odběry. Řešení umožňuje obchodníkovi pořídit informace i o novém zákazníkovi, přičemž je procesně dobře ošetřeno, aby nedocházelo k duplicitám v hlavním ekonomickém systému.
Hlavní používané moduly
- Plán tras
- Návštěvy
- Aktivity
- Objednávky
- Manažerské výstupy - reporty
Základní údaje o projektu
Ekonomický systém: | MRP |
Interface: | Ano, obousměrný |
Server: | Ano, pevná IP adresa, internet |
Počet obchodních zástupců ČR: | 34 |
Počet obchodních zástupců SK: | 15 |
Typ PDA: | MDA I, MDA II |
Způsob komunikace: | GPRS data T-Mobile |
Ostrý provoz od roku: | 2004 |
Po úspěšném zavedení projektu v České republice byl projekt rozšířen do dceřiné společnosti na Slovensku. Zde ho využívá management a 15 obchodních zástupců.
Hodnocení projektu
Cíle projektu byly naplněny. Po úspěšném zavedení systému byl projekt rozšířen na Slovensko. Celý systém poskytuje rychlé a kvalitní informace manažerům a obchodním zástupcům zefektivňuje jejich práci. Lukáš Zach, jednatel společnosti VEIDEC, uzavírá: "Díky této technologii, našim dobře řízeným procesům a školení obchodních zástupců, poskytujeme svým zákazníkům lepší a rychlejší servis. Zároveň můžeme rychle vyhodnocovat činnosti týmu i jednotlivců. To vede k lepším výsledkům. Důležité pro nás je i to, že Sunnysoft dodržel cenu i rozsah projektu. Ve výběrovém řízení bylo produktů několik, jsme rádi, že jsme si vybrali řešení od Sunnysoftu. Kladně hodnotíme i služby a partnerský program společnosti T-Mobile."
Sunnysoft s.r.o.
Martin Strouhal
Obchodní ředitel
POZNÁMKA: Tento článek je komerční prezentací společnosti Sunnysoft, s.r.o. Veškeré informace a názory v něm obsažené vyjadřují stanovisko této společnosti, nikoliv serveru ce4you.