Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC Touch Cruise - problémy s GSM signálem

adam.klocperk (2)|23.5.2008 10:08
Přátelé, dlouho jsem hledal, ale na celém internetu nemohu najít pomoc. Předevčírem jsem se stal hrdým majitelem nového HTC Touch Cruise a upřímně, je to krásný stroječek. Problémem ale je, že nepřijímá prakticky vůbec GSM signál - i v místech, kde je vždy 5 čárek (ehm, plný signál) on nemá téměř nic, tuhle jsem dokonce v centru ztratil síť a už ji nenašel. A to mluvím o Praze, takže tady je opravdu signálu HODNĚ. Nemáte někdo nápad, co bych s tím měl dělat, prosím? Jsem v MDAčkách naprostý nováček... Samozřejmě kdyby přijímal o něco hůř než moje předchozí Nokie 6230 tak to třeba pochopím a přijmu, ale tohle je prakticky nepoužitelné.

Díky moc za rady,
Adam
Losos_ce4you (1147)|23.5.2008 10:23
Toto rozhodně není normální , asi bych rovnou přístroj reklamoval ....
PhSnake (872)|23.5.2008 10:47
nie je to normalne taketo spravanie mi pripomina nokiu3210/6210... Kedze je novy hned reklamaciu(keby nemal zaruku by som skusil flashnut radio)
adam.klocperk (2)|1.6.2008 09:53
Jasné. Reklamoval jsem, vyměnili bez problémů, nový funguje skvěle. Tamto už byl asi jednou reklamovaná kus, zpětně jsem se dozvěděl, že pečetní samolepka už byla přetržená, když jej rodiče kupovali.

Díky všem :)
Anikka (4)|6.6.2008 13:20